16 Kasım 2011 Çarşamba

Affetme ve Sevgi Meditasyonu


 
Affetme ve Sevgi Meditasyonu
Rahatça oturun. Sakinleşin içinize dönün nefesinize yönelin. İyice sakinleşin Üst bilicinizi altın bir ışık topu olarak düşünün ve yanınıza çağırın. Onu bir nefesle içinize çekin. Şu andan itibaren dünya bilincini çalışma bitene kadar bir kenara bırakın. Şimdi kızgın olduğunuz kişiyi gözünüzün önüne getirin. Şu anda sağ olsun ya da olmasın. Ona dikkatle bakın yüzünün t...üm detaylarını hatırlamaya çalışın. Şimdi ona benim dediklerimi tekrarlayarak içinizden seslenin. “Seninle paylaştığım tüm hayatlarımda bilerek ya da bilmeyerek yaptığım tüm yanlışlardan zorluklardan ve sana yansıttığım öfke kızgınlık gibi tüm negatif duygulardan dolayı senden özür dilerim. Lütfen bunu kabul et ve beni bağışla. Ben de seni sevgiyle bağışlıyorum. Şu andan itibaren seni kendimdenkendimi senden özgür bırakıyorum. İkimizin de yolu Tanrısal ışık ve sevgi olsun.” Kalbinizden sevgi enerjisini (*) ona akıtın.Şimdilik onu sevgiyle uğurlayın. (*) Sevgi enerjisini akıtmak icin derin bir nefes alın. En sevdiginiz insanı koşulsuz sevgi duyduğunuz bir kişiyi (çocuğunuzu) düşünün. Ve ona duyduğunuz muhteşem sevgiyi yani sevgi enerjisini omurganızdan bütün bedeninize yayın. Tüm hücreleriniz bütün vücudunuz sevgi enerjisiyle dolsun. Derin bir nefes daha alın ve nefesi bırakırken iki gögüs arasından yani kalp cakranızdan bir kapak acıldığını ve sevgi enerjisinin pespembe bir ısık olarak bu kapaktan dışarı çıktığını imgeleyin. İstediginiz kisinin üstüne bu pembe enerjiyi yollayabilir ve sevginin onu tamamen kaplamasını saglayabilirsiniz. Onu sevdiginizi soyleyerek onu serbest bırakın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hoşgeldiniz. Yorumunuz için teşekkür ederiz. Işık olsun.
Yönetim